Mijn Klacht:
Ik ben ruim 2 weken bezig geweest met een goede oplossing voor mijn moeder in het buitenland. Zij moest zsm terugkeren naar Nederland ivm klachten. Helaas was SOS totaal niet behulpzaam en liet steeds op hun wachten en moest ik steeds contact opnemen met SOS international.
Uiteindelijk na heel veel gebel en na ruim 2 weken, mocht er iemand van ons overvliegen. Ik heb een klacht neergelegd betreft de gang van zaken, maar helaas we zijn ruim 4 werkdagen verder en ik ben nog steeds niet gebeld.
Nu opeens wordt er wel volop gebeld naar het buitenland gebeld om te vragen hoe het gaat, en of er een rapport binnen is, er wordt zelfs contact opgenomen met de arts. WAT VOORHEEN NOOIT GEBEURT IS! Als men mijn zusje niet in 1x kan bereiken dan wordt er zelfs opnieuw gebeld, er wordt gemaild we hebben je niet kunnen bereiken etc. etc. etc. ik kan echt doorgaan!
Gewenste Oplossing:
Toen er nood was en dat er dringend hulp nodig was, werd die niet goed aangeboden en waren jullie net zo laks als de zorg in het buitenland. Ik ben hier erg woest over en werd maar geen gehoor aan gegevens. Zelfs niet na mijn uitgebreide klacht!
Jullie kunnen klanten niet zo laten staan, zo harteloos. Jullie moeten jullie afspraken vaker nakomen en goed luisteren naar de klanten en vooral niet LIEGEN tegen klanten. Ik wil een nette afhandeling en de juiste zorg die jullie eerder hadden moeten bieden.
