Klacht: Slecht geholpen voor hulp in het buitenland

simsima123 op 11 juli 2018 over SOS Pechhulp International in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben ruim 2 weken bezig geweest met een goede oplossing voor mijn moeder in het buitenland. Zij moest zsm terugkeren naar Nederland ivm klachten. Helaas was SOS totaal niet behulpzaam en liet steeds op hun wachten en moest ik steeds contact opnemen met SOS international.
Uiteindelijk na heel veel gebel en na ruim 2 weken, mocht er iemand van ons overvliegen. Ik heb een klacht neergelegd betreft de gang van zaken, maar helaas we zijn ruim 4 werkdagen verder en ik ben nog steeds niet gebeld.
Nu opeens wordt er wel volop gebeld naar het buitenland gebeld om te vragen hoe het gaat, en of er een rapport binnen is, er wordt zelfs contact opgenomen met de arts. WAT VOORHEEN NOOIT GEBEURT IS! Als men mijn zusje niet in 1x kan bereiken dan wordt er zelfs opnieuw gebeld, er wordt gemaild we hebben je niet kunnen bereiken etc. etc. etc. ik kan echt doorgaan!

Gewenste Oplossing:

Toen er nood was en dat er dringend hulp nodig was, werd die niet goed aangeboden en waren jullie net zo laks als de zorg in het buitenland. Ik ben hier erg woest over en werd maar geen gehoor aan gegevens. Zelfs niet na mijn uitgebreide klacht!
Jullie kunnen klanten niet zo laten staan, zo harteloos. Jullie moeten jullie afspraken vaker nakomen en goed luisteren naar de klanten en vooral niet LIEGEN tegen klanten. Ik wil een nette afhandeling en de juiste zorg die jullie eerder hadden moeten bieden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar SOS Pechhulp International over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door SOS Pechhulp International in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat SOS Pechhulp International een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SOS Pechhulp International

Heeft op 11 juli 2018 om 13:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Sewnandan,

Bedankt voor uw reactie.

Wat vervelend om te lezen wat u meegemaakt heeft. Ik hoop dat het goed gaat met uw moeder. Ik wens haar veel beterschap toe.

U heeft uw klacht bij SOS Pechhulp ingediend. Wij zijn een andere organisatie dan SOS International. Ik adviseer u om uw klacht bij hun neer te leggen en uw klacht via deze site hierop aan te passen. Ik hoop dat u er samen met SOS International uitkomt.

Met vriendelijke groeten,

Armand - Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door