Klacht: sorteerstrook blokkeren

op 01 juli 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Op 1 juli 2016 om 16.15 uur rijd ik de sorteerstrook op de kruising van de Claes Teenxstraat en de Dijkgraaf Poschlaan op om de ClaesTeenxstraat vanaf de Dijkgraaf poschlaan in te rijden. Een bus van Arriva komt vanaf Edam en wil de afslag naar de Zuid Polderlaan nemen, maar sorteert vast voor op mijn sorteerstrook en zet mij volledig klem. Ik heb niet zo snel kunnen zien welke bus het was, maar voor u moet het makkelijk zijn om uit te zoeken welke bus daar op dat moment reed.

Juist buschauffeurs zouden het goede voorbeeld moeten geven en de meesten zullen dit ook ongetwijfeld doen. De enkele chauffeur die dit niet doet zorgt voor een slechte naam voor uw bedrijf. Graag zou ik willen datdechauffeur op zijn gedrag werdaangesproken

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Beste, Jammer om te lezen dat de buschauffeur met de bus jou vandaag op de kruising van de Claes Teenxstraat en de Dijkgraaf Poschlaan volledig klem heeft gezet. Begrijpelijk dat je daar van baalt. Ik zou graag willen weten in welke regio de Claes Teenxstraat en de Dijkgraaf Poschlaan zich bevinden. Jammer dat je zo snel niet hebt kunnen zien om welke bus het ging, dan had ik je melding gericht door kunnen sturen naar de teammanager in de regio. Heb je ook geen kenteken van de bus kunnen zien? Graag zou ik nog informatie willen ontvangen over in welke regio deze situatie is voorgevallen. Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam

Arriva

Heeft op 06 juli 2016 om 15:20 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor je toelichting. Nu is het zo dat wij niet in deze regio (Edam/Volendam) rijden. Zover ik het kan zien wordt het busvervoer daar geregeld door EBS. Mijn advies is daarom om je klacht bij EBS neer te leggen zodat zij dit verder voor je uit kunnen zoeken.

^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door JRT