Klacht: Sony Xperia Z5 NIET waterproef

op 26 april 2017 over Sony in de categorie Electronica Merken

Beste Sony & Sony gebruikers.

Na jaren als trouwe Sony klant gebruik te maken van jullie toestellen overweeg ik om over te stappen op een nieuwe merk smartphone.

Ander half jaar geleden heb ik speciaal de Sony Xperia Z5 gekozen voor de specificafie \’waterproof\’ en de 23 Mp camera. Tot kort geleden toe, heb ik nauwelijks moeilijkheden ervaren met deze toestel. Totdat ik gister de watertest heb geprobeerd.

Aanvankelijk wou ik hiervan geen gebruik maken, maar aangezien dit duidelijk als specificatie op het doosje staat weergeven en dankzij de reclames van Sony was ik ervan overtuigd dat het zeker geen kwaad zou kunnen.

Helaas bleek dit (sorry voor mijn taalgebruik) een sprookje te zijn. Mijn Sony viel uit na het contact met water het en sindsdien werken meerdere belangrijke functies (camera, belfunctie, 3G, boxers) niet. Mijn garantie is al korte tijd verlopen, dus jullie zullen niets meer voor mij betekenen en zal ik dus zelf moeten betalen voor een nieuwe toestel:(

Dit bericht is bedoeld voor toekomstige Sony gebruikers, gebruik het toestel NIET onder water.

Voor Sony >Beloof niet wat u niet waarmaakt! :smileycry:

Met vriendelijke groeten,

Zakariya Fulaan :smileysad

Helaas is mijn garantie verlopen, Ik hoop echter wel dat Sony mijn situatie snapt en misschien iets kan betekenen.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sony

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sony nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fulaan