Klacht: Sony tv mainboard defect

op 23 mei 2020 over Sony in de categorie Electronica Merken

Mijn televisie van net 4 jaar oud bleef softwarematig in een loop. Na ongeveer 10 uur uitgeschakeld te zijn geweest startte hij niet meer op.
Er knippert verder geen lampje. Tv reageert nergens meer op.

Als er serieus gekeken kan worden wat het probleem is zonder gelijk bedragen te noemen waar je een hele nieuwe televisie voor kan aanschaffen. Ik heb bewust na positieve ervaringen in het verleden weer gekozen voor een Sony televisie en verwacht zeker van een goed aangeschreven bedrijf als Sony dat er een passende en nette oplossing gevonden kan worden.
Het was alles behalve een goedkope aanschaf en dan verwacht je niet dat je er maar 4 jaar van kan genieten. Wat ook niet de gangbare levensduur is van een televisie van dit merk en deze prijs.
Wij hebben een onafhankelijke partij gevraagd om advies en die geven aan dat een defect aan het mainboard vaker voorkomt. Ook geven zij aan dat dit na 4 jaar zeker nog niet zou mogen gebeuren.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sony

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sony nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Richard Reisner