Klacht: Sony network

op 13 juli 2016 over Sony in de categorie Electronica Merken

ik heb via paypal een spel bij playstation network besteld, nu werkte deze niet mijn kinderen hebben dit 2 dagen geprobeerd. ik heb mijn geld terug gevraagd via paypal.Ik heb duidelijk in paypal geschreven wat het probleem was en daar is niet op gereageerd door playstation. nu blijkt dat na 4 dagen het spel wel kan worden gedownload en in middels heb playstation het geld terug gestort en nu worden wij geblokkeerd. alle games die wij betaald hebben werken niet meer. dit is totaal niet met opzet en als je playstation Nederland belt geen advies heel raar. ik ben zelf geen gamer maar mijn kinderen wel en die zijn 10 en 12 jaar wat een straf van zo groot bedrijf.

niet meer dan normaal om dit als een volwassen bedrijf op te lossen, dit is zeer klant onvriendelijk, u hoort als bedrijf minimaal een antwoord te geven op het verzoek wat ik u in paypal heb geschreven dat heeft u niet gedaan maar gehandeld in uw voordeel!!!!

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sony

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sony nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door pauw13