Klacht: Sonicare na ruim 3 jaar stuk; matige tegemoetkoming klantenservice

op 02 november 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

Mijn Philips Sonicare is er na 3 jaar en 3 mnd ermee opgehouden. Ik heb de klantenservice hierover gebeld. Ik gaf aan ontevreden te zijn. Ze kon mij niet veel aanbieden, omdat ik buiten de coulance regeling viel. Wel waren er 2 opties met korting mogelijk voor een nieuwe aankoop via hun webshop. Ik koos na overleg voor de 30% voucher. Hetzelfde type model is nog leverbaar zag ik. Echter de prijzen in de Philips webshop zijn veel hoger dan bij B*L, waar ik hem eerder had gekocht. Zoveel duurder zelfs dat ik maar 6,50 Euro \’voordeel\’ heb. Afgezien dat ik vind dat de Sonicare niet zo snel stuk had mogen gaan, is deze tegemoetkoming van Philips matig te noemen. Ik poets nu weer gewoon ouderwets met een hand tandenborstel en dat gaat ook best goed. Als ik ooit nog een elektrische koop zal dat geen Philips zijn.

Minstens 50% korting in hun webshop op een nieuwe met de garantie erbij dat als het weer gebeurt dan een gratis nieuwe. Een levensduur van minimaal 5 jaar van zo\'n gerenommeerd merk is volgens mij goed mogelijk en zou normaal moeten zijn. Let\'s make things better was de slogan toch?

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Klaas Jan 007