Klacht: Solicitatie

op 11 juli 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Een aantal maanden geleden (rond mei) ergens had ik gesoliciteerd bij HEMA te Roermond. Een paar dagen later werd ik gebeld voor een solicitatie gesprek wat vrij goed ging. De mevrouw waar ik een solicitatiegesprek mee had (mevrouw Hoekstra) had mij verteld dat ik dezelfde week op de woensdag te horen zou krijgen of ik aangenomen was of niet. Ik heb dus gewacht tot woensdag, maar nog heb ik niks te horen gekregen. Ik dacht misschien hebben zij het druk dus laat ik maar even afwachten tot ik gebeld word. Twee weken gingen voorbij en nog steeds had ik niks te horen gekregen. Geen bericht, e-mail, of een telefoontje, helemaal niks. Dus ik dacht bij mezelf dat het wel tijd werd om te bellen, dus besloot ik om er achterna te gaan en ik belde naar HEMA Roermond. Zij zeiden dat de manager er niet was en dat ze me terug zouden bellen wat ze heeft gedaan, maar op dat moment toen ze mij belde was het niet erg gelegen dus had ik haar dat verteld waarbij ze zei dat ik haar vrijdag terug moest bellen om 2 uur. Dit heb ik dus gedaan. Toen vertelde ze mij dat ze mij maandag terug zou moeten bellen omdat ze het even te druk had voor een korte telefoongesprek. Dus ik heb afgewacht tot maandag, nog steeds niks te horen gekregen. Wat ik vrij onproffessioneel vind. Dus ik dacht laat ik maar afwachten. Een week later, nog steeds niet terug gebeld. Twee weken later, nog steeds niet. Dus toen dacht ik dat ik te lang heb gewacht en besloot ik weer te bellen waarbij een mevrouw zei dat mevrouw Hoekstra in gesprek was en dat ze me dezelfde dag terug zou bellen. Dus ik heb de hele dag gewacht, en weer werd ik niet terug gebeld. Dit was overigens de laatste keer dat ik haar heb gebeld.

Ik vind het heel erg jammer en heel erg verkeerd, want dit is niet hoe je met mensen om gaat. Zelf vind ik het nogmaals erg onproffessioneel en vind ik het niet kunnen. Ik heb namelijk erg lang gewacht met de gedachte dat ik misschien aangenomen zou worden, maar ik werd dus helemaal niet eens terug gebeld wat erg onbeschoft is. Ik ben erg teleurgesteld.

Wanneer de manager mij belt en oprecht haar excises gaat aanbieden want dit vind ik echt niet kunnen. Zo ga je niet met mensen om.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kubraozturk98