Klacht: soldaat van oranje

op 15 december 2017 over TopTicketshop in de categorie Ticketbedrijven

We hebben kaartjes gekocht voor de musical soldaat van oranje. Voor vier kaartjes heb ik 276,- euro betaald.
Door privé-omstandigheden hebben we de datum moeten veranderen. We hebben hiervoor contact opgenomen met topticket. De dame aan de telefoon was behulpzaam en de datum is veranderd naar 17 december.
Vorige week kwamen de tickets per mail binnen en tot mijn grote verbazing stond de ticket waarde per kaartje op 35,- .

De eerste reactie was: ‘dit is een vergissing”. kaartjes kopen van 69,- die nu 35,- waard zijn. Dat is vreemd. Vanzelfsprekend hebben we gebeld. Helaas kon deze keer degene aan de telefoon ons geen realistisch antwoord geven. Vervolgens heeft mijn dochter de volgende dag ook nog gebeld maar ook hier bleef het verhaal niet acceptabel.

Het lijkt mij niet correct dat een klant 4 kaartjes a 69,- koopt die vervolgens 35,- waard zijn.
Ik hoop dat er begrip is voor deze vreemde situatie en dat een oplossing geboden wordt.

Als de kaarten 35,- euro waard zijn wil ik deze ook graag betalen en geen 69,-. Ik zou het reëel vinden als 69,- - 35,- = 34,- x 4 = 136,- teruggestort wordt om mijn rekening.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TopTicketshop

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TopTicketshop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Claudia Leurs