Klacht: Solarlampions doen het niet

op 28 juli 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Goede middag,
Aangezien ik nog geen reactie op mijn mail van 3-7 heb gekregen stuur ik de vraag nogmaals.
Vorig jaar heb ik van die leuke lichtblauwe solar lampionnen voor buiten gekocht, was ik echt heel tevreden over en heb er een paar kado gedaan aan vrienden die ook heel erg tevreden waren. Nu er vorige week weer in de winkel nieuwe kleuren solar lampionnen waren heb ik direkt 2 grijze gekocht. Er van uit gaande dat dit dezelfde kwaliteit zou zijn heb ik de bon en de verpakking niet bewaard. Helaas na een week dikke teleurstelling. Eén lampion brand zeer zwak en de ander geeft alleen af en toe een felle lichtflits. Inmiddels is het na 3x klacht ingediend te hebben 28-7 en doen beide lampions het niet meer Mijn vraag is dus kan het kloppen dat de kwaliteit verandert is? En kan ik hier eventueel nog iets mee?

Nieuwe goedwerkende solarlampions

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lia Vels