Klacht: Sokken manchester united

op 04 oktober 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Wij hebben gisteren sokken van manchester united besteld voor onze zoon en betaald met digipas snsbank. Helaas hebben wij geen bevestigingmail ontvangen van onze bestelling. Het geld is wel afgeschreven. (Naam rekeninghouder P.T. Vink)

Zou graag de sokken zsm ontvangen. Zijn een kado voor de verjaardag van onze zoon

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 05 oktober 2016 om 09:29 geantwoord

Geachte mevrouw Flokstra,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt.
Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers.
Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan.

Ik heb uw betaling weten te traceren, deze is zonder problemen aangekomen bij de webwinkel waar u de bestelling gedaan heeft.

Ik raad u aan contact met hen op te nemen, als u de informatie uit de omschrijving meestuurt dan zouden zij deze betaling ook terug moeten kunnen vinden.

Adyen Support

Alle klachten die gemeld zijn door Ilonaflokstra