Klacht: software

op 06 juli 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

hallo.ziggo verhuist met u mee! alleen alle eigen software w.o;3x ci module,3x smartcard.humax decoder met harde schijf verhuizen niet mee.ben namelijk in oud u.p.c.gebied terecht gekomen waar deze software niet werkt.echter na het aansluiten door de ziggo monteur werkte alles prima voor 2 mnd toen van de ene op de andere dag niets meer!volgens ziggo heeft deze software al vanaf het begin in dit gebied niet gewerkt dus werd ik ook nog voor leugenaar uitgemaakt.mijn vraag aan ziggo wat te doen met mijn eigen software,ohh u kan het toch op marktplaats verkopen.tja…..en dan ben je pas 40 jaar klant.mooie bedoeling dus.de schade die ik ondervind;3x 30 euro ziggo smartcards;3x 70 euro ci modules;1x humax decoder met harde schijf, totaal 700 euro.

mijn software omruilen voor gelijke software zonder enige vorm van betaling of huur.moet zoals wat ik inlever ook eigendom van mij zijn.anders einde ziggo per november!!

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door robinsam55