Klacht: Soepmaker HR2200

op 30 november 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn eerste soepmaker was na enkele keren te gebruiken stuk, heb toen een nieuwe gekregen
Nu, met de nieuwe heb ik mss 12 keer soep kunnen maken en nu werkt hij alweer niet, intussen is mijn waarborg verlopen hetgeen ik wel erg jammer vind omdat het toch een dure aankoop was
Onderaan staat er wel Made in China maar ik ben wel de pineut

Gewenste Oplossing:

Hoe kan ik dit oplossen ?

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Nancy Geerts