Klacht: Geen 100% AOW na 3.5 jaar bezwaren wel 100% Maar geen terugwerkende kracht

op 12 december 2013 over Sociale Verzekerings Bank Rotterdam in de categorie klachtmelden

Na 3,5 jaar bezwaren op een korting op mijn AOW, vanaf de eerste dag op pensioenrecht eindelijk mijn recht op 100% AOW.
Maar men zegt wij gaan alleen een jaar met terugwerkende kracht uitbetalen. Ik beroep mij op de (speciaal geval) regeling. Nu zijn ze snel met het afwijzen van een beroep maar deze laatste duurt misschien wel weer 3 jaar. Dit is een waar verhaal van ambtelijke willekeur op het hoogste niveau. Dit is een van de vele ik heb ook nog een zaak met WOZ Gemeente en met de belastingdienst en met het CVZ 100% bewijsbaar allemaal ambtelijke willekeur. Ik was altijd sterk genoeg om deze zaken zelf op te lossen maar ik ben er zwaar overspannen van geworden, ze zijn nu een weerloos dier aan het afslachten. Het laatste genadeschot.

Ik eis 100% AOW van af de eerste dag dat ik daar recht op had en daar ook mijn premieheffing/volksverzekering voor heb betaald.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sociale Verzekerings Bank Rotterdam

Reactie van de melder van de klacht Jakobdeware

5 jaren geleden - Sociale verzekeringsbank heeft mij gelijk gegeven dat ik recht heb op 100% AOW na 4 jaar procederen. Maar zeggen nu we gaan niet verder dan een jaar terug, na protest hebben ze er nog wat extra bijgedaan na weer protest hebben ze er weer wat bij gedaan. Ze gaan er denk ik vanuit nu zal hij zijn mond wel houden. Maar nee ik wil mijn laatste beetje waar ik recht op heb ook hebben nu moet ik eerst de rechtbank betalen om dat te krijgen. Het ligt nu in de la bij de rechter. Ik houd u op de hoogte over dit onrecht.

Alle klachten die gemeld zijn door Jakobdeware