Klacht: Zwembad deal onjuiste informatie

op 29 oktober 2019 over Social Deal in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Beste Social Deal,

Een kennis van mij heeft voor het sluiten van de deal (zwemkaartjes) met de zwembad telefonisch contact gehad om te vragen of er ook alleen een vrouwen zwemdag wordt georganiseerd. De medewerker zei dat het mogelijk is en afgelopen vrijdag wilde wij gaan zwemmen en is ons verteld dat er helemaal geen vrouwendag zwemmen mogelijk is. Maar dat het gemixt is met mannen. Wij zijn dus onjuist geïnformeerd voor het afsluiten van de deal.

Helaas heb ik geen fijne gesprek beleefd met een medewerker van u via de klantenservice nummer. Ze klonk onervaren en onbehulpzaam. De tweede gesprek met een andere medewerker heeft helaas eveneens niet naar een oplossing geleidt.

Wij willen gewoon graag een vrouwendagavond beleven en niet van onjuiste informatie voorzien worden. Wat buiten ons toedoen ligt.

Graag een gepaste oplossing zodat wij alsnog van de gemaakte kosten gebruik kunnen maken van de diensten. Kaarten verlopen 30 oktober 2019.

Met vriendelijke groet.

Gepaste oplossing zodat wij alsnog een vrouwendagavond kunnen beleven

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Social Deal over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Social Deal in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Social Deal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Social Deal

Heeft op 01 november 2019 om 12:32 geantwoord

Beste Nadia,

Zojuist heb ik je gebeld en een aantal dagen geleden heb ik je ook een mailtje gestuurd. Helaas heb ik je nog niet kunnen bereiken.

Ik zou je graag willen vragen te reageren op mijn mailtje of even het mailadres door te geven van het account waarmee de vouchers zijn aangekocht. Dat mag naar service@socialdeal.nl. Ik kijk dan voor je na of ik nog iets voor je kan betekenen.

Sarah - klachtenafhandeling
Social Deal