Klacht: Weigering deal

op 14 oktober 2019 over Social Deal in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Hallo,

Een aantal maanden terug een webshop overgenomen. Heb hier heel veel geld en tijd ingestoken om deze flink aan te vullen en meer naamsbekendheid te krijgen.

Ook wilde ik een deal plaatsen op social deal voor meer naamsbekendheid. Contact opgenomen. Aangezien vorige eigenaren in het verleden een deal hadden geplaatst was dit hun contactpersoon.

Krijg ik een afwijzing omdat het bij hun slecht liep. 122 orders zou te weinig zijn die hun in een maand hadden. (Ik vind dit overigens niet weinig voor 1 maand maargoed)

Ik als nieuwe eigenaar die er heel veel tijd en moeite heeft ingestoken krijgt hierdoor geen kans meer.

Ik zou willen dat ook ik een kans krijg om een deal te plaatsen. Loopt dit niet goed genoeg hoort u niks meer van mij. Maar om mij zo af te wijzen vind ik gewoon niet kunnen.

Kortom: ik zou ook gewoon een kans willen om een deal te plaatsen met dezelfde commissie

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Social Deal over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Social Deal in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Social Deal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Social Deal

Heeft op 16 oktober 2019 om 11:47 geantwoord

Beste Daniel,

Bedankt voor je klacht.

Ik vind het erg jammer om te horen dat je zo teleurgesteld bent dat een deal sluiten niet mogelijk is. Ik heb nogmaals contact opgenomen met de betreffende afdeling, maar helaas is het plaatsen van deze deal niet rendabel.

Social Deal heeft jaren ervaring met het plaatsen van deals en uiteraard wordt een afwijzing niet alleen gebaseerd op een deal die met een eerdere eigenaar heeft gelopen, hier spelen natuurlijk ook nog andere factoren een rol in.

Ik wens je een prettige dag.

Sarah - klachtenafhandeling
Social Deal