Klacht: Vouchers verdwenen

op 01 juli 2020 over Social Deal in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

4 vouchers gekocht voor restaurant di salvatore te Zoutelande. wegens Corona kon ik niet boeken en toen ik weer kon boeken was het restaurant permanent gesloten. Ik heb Social deal gebeld en die deelde mij niet al te vriendelijk mede dat ze in onderhandeling waren met het restaurant om het op te lossen. Ik deelde mede dat het volgens Google permanent gesloten was, maar daar kon ze geen uitspraak over doen. Zodra ze meer wisten zou ik op de hoogte worden gesteld. enkele weken later nog niets gehoord en tot verbazing waren mijn vouchers weg gehaald uit mijn account alsof ik ze nooit gehad heb.
Mail gestuurd naar SD op 25/6/20 bericht dat ze zsm zouden antwoorden op mijn vraag. Helaas niet dus en ook SD lijkt permanent gesloten want ze zijn telefonisch niet bereikbaar. Wat nu Vouchers weg en geld kwijt.
Als positieve noot wil ik er wel bij vermelden dat ik al jaren klant ben bij SD naar volle tevredenheid, als er al eens een probleempje was dan werd dat opgelost, maar Corona heeft SD geen goed gedaan, ze blijven nog wel met nieuwe aanbiedingen komen, maar ik heb er even geen vertrouwen meer in

geld van vouchers retour storten op social deal tegoed

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Social Deal over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Social Deal in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Social Deal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Social Deal

Heeft op 01 juli 2020 om 11:56 geantwoord

Beste Rita,

Telefonisch probeerde ik je te bereiken, helaas zonder resultaat.

Helaas zijn wij inderdaad minder goed bereikbaar, dit komt door de aanhoudende drukte in verband met het Corona virus.

Ristorante Pizzeria di Salvatore is helaas definitief gesloten waardoor de vouchers niet meer te gebruiken zijn. Hierover heb je een nieuwsbrief ontvangen, wellicht is deze in de spam gekomen.

De vouchers heb ik voor je mogen annuleren. Je ontvangt het bedrag als saldo op je account. Dit wordt automatisch verrekend met je volgende aankoop en is onbeperkt geldig.

Sascha - klachtenafhandeling
Social Deal

Alle klachten die gemeld zijn door Ritak