Klacht: Voucher niet te annuleren of verlengen terwijl onmogelijk te gebruiken is

op 25 maart 2020 over Social Deal in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Jammer dat ik hiervoor een klacht moet indienen terwijl er genoeg andere ernstigere problemen nu spelen.
Ik heb via social deal een escape room geboekt in Alkmaar.
Echter kwam daarna de melding dat iedereen zoveel mogelijk binnen moest blijven tot 6 april. Daarom niets met de voucher gedaan.
Nu wordt er gemeld dat we tot 1 juni zoveel mogelijk binnen moeten blijven. De voucher is tot 7 juni te gebruiken.

Contact met social deal opgenomen met Santhi via whatsapp. Die meld doodleuk nee het is niet te annuleren en je moet gewoon na 6 april de escape room doen.

De regering zegt nadrukkelijk blijft tot 1 juni zoveel mogelijk thuis en nooit met meer dan 3 mensen in 1 kamer.
131 boekingen zijn er nu al gemaakt. Dus in 6 dagen (zaterdag mag niet) 131 escape rooms is onmogelijk aangezien mensen dan ook weer mogen werken.

- Voucher met minimaal 2 maanden verlengen (ook voor andere mensen)
- Annuleren en volledig bedrag terug

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Social Deal over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Social Deal in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Social Deal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Social Deal

Heeft op 26 maart 2020 om 09:57 geantwoord

Hi Tim,

Hartelijk dank voor je melding betreffende de Escaperoom-Alkmaar.
Een erg vervelende situatie dat je vanwege de situatie rondom corona niet tijdig terecht kan. Ik ga daarom extra navraag voor je doen om te kijken of we hierin nog iets kunnen betekenen.

Zodra we nieuwe informatie hebben, zal ik je hierover per telefoon of e-mail informeren. Wellicht duurt het iets langer vanwege de drukte, maar we komen er alsnog zo snel mogelijk op terug.

Bedankt voor het begrip stay safe!

Groetjes,
Roxanne
Social Deal
Klachtafhandeling

Heeft op 26 maart 2020 om 13:50 geantwoord

Ze hebben mail gestuurd waaruit alsnog hetzelfde antwoord komt.
Geen oplossing en ik heb er geen begrip voor.

Denk dat ze de verzoek vanuit de regering niet hebben gekregen:

Dus tot 1 juni mag de escape room NIET gedaan worden anders kunnen mensen boetes verwachten alsook de escape room zelf.

In 5 dagen waaronder 4 doordeweeks kunnen NOOIT 131 mensen bij de escape room naar binnen.

Ik ben het er dus niet mee eens met de geboden “oplossing”

Alle klachten die gemeld zijn door Ventrex