Klacht: voucher

John Aarts op 16 oktober 2021 over Social Deal in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb een deal gekocht voor een autowasbeurt bij BP de Heeg Dit betrof een bedrag van € 5,95. Ik had nog een tegoed van € 6,25 en heb via dit tegoed betaald.

Ik zie wel staan dat ik een voucher zou krijgen maar het systeem geeft mij geen voucher en ik kan deze dan ook niet printen. HOe krijg ik deze voucher en dus mijn wasbeurt nu ?

Gewenste Oplossing:

In ieder geval met een voucher voor een autowasbeurt bij BP de heeg en een verklaring waarom ik niet gekregen heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Social Deal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Social Deal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Social Deal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Social Deal

Heeft op 18 oktober 2021 om 13:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hi John,

Dankjewel voor je melding betreffende de voucher van BP De Heeg.
Fijn dat we elkaar zojuist telefonisch gesproken hebben. Gelukkig zijn de vouchers terecht en zijn ze alsnog toegekend aan het account.

Veel plezier van de deal. Indien je nog verdere vragen hebt, ook in de toekomt, bel ons dan gerust via 088-20505005.

We helpen je graag!

Met vriendelijke groet,
Roxanne
Social Deal

Alle klachten die gemeld zijn door John Aarts