Klacht: Volgen hun konden wij er probleemloos gebruik van maken.

op 31 maart 2020 over Social Deal in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

wij hebben 4 tickets gekocht voor adventuredome ballenbak voor kinderen. Het weekend voordat er officeel maatregelen zijn genomen tegen het corona virus wouden wij nog gaan maar hebben dit niet gedaan omdat er al sterfgevallen waren. Ik was in veronderstelling dat de vouchers tot eind mei te gebruiken waren (anders had ik ze ook niet gekocht) nu zag ik tot me schrik dat ze 12 maart al waren verlopen( hellaas heb ik geen screenshot genomen). Ik heb gebelt en gevraagd of de eind datum was verandert maar dat was volgens hun niet gebeurt. Vreemd! Dus de vouchers zijn dus verlopen en pech je geld weg! Geen compensatie geen tegoed dat ik er wat anders mee kan doen. Zo verdienen ze dus hun geld. Echt jammer want andere groupon bijvoorbeeld geeft ze gewoon een tegoed of een oplossing. Ze zijn nu een goeie klant kwijt echt jammer.

Mijn geld of tegoed.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Social Deal over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Social Deal in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Social Deal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Social Deal

Heeft op 01 april 2020 om 16:23 geantwoord

Beste Imane,

Elke deal die wij aanbieden heeft een verloopdatum. Aan elke actie, korting of leuke aanbiedingen zitten bepaalde voorwaarden. Natuurlijk kan ik me erg goed voorstellen dat het een vervelende situatie voor je is wanneer je misschien per ongeluk de einddatum uit het oog verloren bent.

Wanneer de einddatum van de deal verstreken is, kan ik vanuit Social Deal als intermediair bedrijf gezien, niet zo veel voor je betekenen.

Omdat ik de situatie wel vervelend voor je vind, wil ik je wel een klein beetje tegemoet komen. Zodoende heb ik een tegoed op je account gezet. Zo kun je bij een volgende aankoop dit bedrag gebruiken in de vorm van een korting.

Weet in ieder geval dat elke deal een geldigheidsdatum heeft en dat bij een leuke korting of aanbieding nou eenmaal bepaalde voorwaarden en regels horen.

Weet ook dat je ons altijd kunt bellen binnen geldigheid van een deal, we helpen je graag!​​​​​​​

Sascha - klachtenafhandeling
Social Deal

Heeft op 01 april 2020 om 16:30 geantwoord

Ik vind dit echt vervelend, ik had dan op ze minst een compensatie van de helft willen hebben. Ik heb 4 kaartjes gekocht. 3 op mijn account en 1 op die van schoonzus. Ik hoop dat dit ook naar mijn gevoel goed opgelost kan worden en dat is minimaal de helft.
Groetjes

Alle klachten die gemeld zijn door Mimmie12345