Mijn Klacht:
Vlak na mijn vorige geschil met SD (zie Storneren van niet verzilverde vouchers.) heb ik voor 2 andere vouchers (2 x Jansen en Jansen, Gorssel) het verzoek ingediend om deze te storneren naar SDsaldo.
– vouchers zijn nog een week geldig.
– ik ben wegens symptonen die zouden kunnen passen bij corona niet in de omstandigheid geweest om er gebruik van te maken.
Ik krijg als reactie terug:
Reactie 1:
SD1: Wat jammer dat je geen gebruik meer wilt maken van de deal.
SD1: Je hebt bij ons altijd 14 dagen bedenktijd en retourrecht.
SD1: Deze periode is inmiddels verstreken.
SD1: Daarom kan ik jouw voucher(s) niet terugnemen.
SD1: Indien je zelf geen gebruik kunt maken van de deal is het goed om te weten dat de voucher niet persoonsgebonden is en hierdoor is de voucher door iedereen te gebruiken.
Na mijn melding van dat de vouchers nog geldig zijn en dat nu dus niet het probleem is (zoals bij de vorige vouchers) dat de geldigheidstermijn overschreden is, krijg ik de reactie 2 terug.
SD2: De vouchers zijn inderdaad nog geldig
SD2: en er word ook nog voldoende beschikbaarheid aangeboden.
SD2: Omdat de voucher buiten ons wettelijke retourtermijn van 14 dagen valt
SD2: en de dienst kan nog gewoon geleverd worden
SD2: kan ik deze helaas niet meer voor je annuleren.
Mijn reaktie nu naar mezelf toe: Tjezus, wat een gedoe is dat toch met die gasten van social deal om je eigen centen terug te krijgen. Hier heb ik toch helemaal geen zin in om lang hier mee bezig te zijn. Zonde van mijn tijd. Waarom is social deal nou zo hardleers? Juist in dit gevalletje: kennen ze hun eigen voorwaarden niet?
Voortbordurend op Kennen ze hun eigen voorwaarden niet?
Bij elke deal staat tegenwoordig:
Koop zonder zorgen, want jouw aankoop is 100% verzekerd (meer info)
Doorklikken brengt je bij:
Kopen zonder zorgen.
Je aankoop op Social Deal is 100% verzekerd.
Dit betekent dat je gratis kunt omboeken gedurende de volledige geldigheid van de deal.
Indien gewenst kun je ook omboeken naar een deal van een ander bedrijf
Vraag aan medewerker Sorry, het spijt me: ik wil van jou geen antwoord Kun je dit geval doorsturen naar je hoogste chef
Vraag aan de hoogste chef: Leg nu eens uit: Hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat de eerste lijns medewerkers geïnstrueerd worden om de mensen af te poeieren als de voorwaarden juist in dit geval 100% duidelijk zijn dat op verzoek van de klant gewoon de vouchers gestorneerd moeten worden naar SDtegoed. ???
SVP hier gewoon een reaktie plaatsen.
Zonder een degelijke uiteenzetting en goedkeuring van mijn kant, ga ik NIET AKKOORD dat deze klacht op OPGELOST wordt gezet. De klant bepaald of een klacht is opgelost. Niet de instantie waarover geklaagd wordt.
Of ik wel of niet de vouchers gestorneerd krijg is niet het onderwerp van deze klacht.
Uiteraard krijg ik de vouchers gestorneerd. Ik heb er gewoon recht op.
Het onderwerp van deze klacht is Hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat de eerste lijns medewerkers geïnstrueerd worden om de mensen af te poeieren als de voorwaarden juist in dit geval 100% duidelijk zijn dat op verzoek van de klant gewoon de vouchers gestorneerd moeten worden naar SDtegoed. ???
Gewenste Oplossing:
zie boven.