Klacht: Social deal voucher wel erg snel verlopen

op 23 oktober 2019 over Social Deal in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Op 27 augustus kochten ik en mijn vriend een social deal voucher. Op 1 september krijgen wij een herinnering en blijven in de veronderstelling dat de voucher zeker nog 2 maanden geldig zou zijn. We konden deze echter helemaal niet terugvinden in onze accounts. We hebben bij elkaar ongeveer 25 euro betaald. En natuurlijk hadden wij dit beter in de gaten moeten houden. Op eerdere vouchers was de geldigheid altijd minimaal 2 maanden geldig. Als de voucher zo snel zou verlopen had het er wel bij mogen staan. En dat is niet zo. Je stuurt wel een herrinering mail maar hoeveel dagen of tot wanneer deze geldig is staat er niet bij! Nu zit ik dus met 2 vouchers die blijkbaar verlopen zijn. Ik kan ze nergens terug zien en de klantenservice weigert te helpen. Of iets ter compensatie te geven.

Ik hoop op een oplossing.

Een normale oplossing

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Social Deal over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Social Deal in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Social Deal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Social Deal

Heeft op 24 oktober 2019 om 15:29 geantwoord

Beste Anouschka,

Zojuist hebben we elkaar, na enige logistieke problemen ;), telefonisch gesproken.

Ik ben blij dat we je een oplossing hebben kunnen bieden. Mocht je verder nog vragen enof opmerkingen, mag je uiteraard altijd contact met ons opnemen (tel.nr. 088 205 05 05 of per mail klantenservice@socialdeal.nl).

Een prettige dag gewenst!

Sarah - klachtenafhandeling
Social Deal

Alle klachten die gemeld zijn door anisha