Klacht: Social Deal doet beloftes en komt die niet na.

op 05 april 2020 over Social Deal in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Enkele dagen voordat een voucher zou verlopen (midden maart) bekeek ik mijn account om te zien hoe het er mee stond. Een berichtje in mijn account van Social Deal gaf aan dat i.v.m. de Covod-19 crisis de lopende vouchers allemaal verlengd zouden worden en dat ze niet zouden verlopen. Nu bekijk ik gisteren mijn account en zie dat die voucher (van Groenrijk Tilburg) is verdwenen. Ik neem contact op met de klantenservice en die vertelt doodleuk dat ik er maar gebruik van had moeten maken. Dat Social Deal eerst heeft verteld aan klanten dat de vouchers niet zouden verlopen, wordt niet ontkend. Social Deal belazert klanten en maakt misbruik van de situatie.

Ik ben tevreden wanneer Social Deal mijn voucher verlengt zoals ze beloofd hebben, of mijn geld terugstort en sowieso excuses aanbiedt omdat ze hun bedrijf als een criminele organisatie runnen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Social Deal over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Social Deal in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Social Deal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Social Deal

Heeft op 09 april 2020 om 12:41 geantwoord

Beste Olivier,

Hartelijk dank voor je melding.

Allereerst onze excuses dat de ervaring met de klantenservice niet gelopen is zoals het hoort te gaan. Het is nooit onze bedoeling geweest om over te komen als een criminele organisatie aangezien we dit ook niet zijn.

Per e-mail heb ik je de geboden oplossing gestuurd, ik hoop dat dit naar wens is en dat wij je naar verwachting hebben kunnen helpen.

Ik wens je nog een hele fijne dag toe.

Sascha - klachtenafhandeling
Social Deal