Klacht: schoonheidssalon Judith in Goes

op 05 november 2019 over Social Deal in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

een aantal maanden terug een voucher gekocht voor een behandeling bij schoonheidssalon Judith in Goes. Uiteindelijk een afspraak gemaakt; ik kon op z’n vroegst pas na 2 weken terecht. Op de dag van de behandeling werd er door Judith afgebeld omdat ze in het ziekenhuis was opgenomen. Afgesproken dat ze mij zou bellen voor een nieuwe afspraak zodra ze hersteld was.
Vandaag zie ik dat er weer een social deal van haar salon op staat. Zelf ben ik nog niet gebeld. Ik vind dit niet netjes; is makkelijk geld verdienen zo. Wat gaat de organisatie van Social Deal hieraan doen? Kan ik mijn geld nog terug krijgen?

wanneer ik het door mij betaalde bedrag terug heb gekregen

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Social Deal over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Social Deal in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Social Deal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Social Deal

Heeft op 07 november 2019 om 17:04 geantwoord

Beste Saskia,

Zojuist hebben we elkaar telefonisch gesproken. Fijn dat ik het probleem voor je heb kunnen oplossen!

Mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, kan je altijd even bellen naar telefoonnummer 088 205 05 05 of een mail sturen naar klantenservice@socialdeal.nl.

Een fijne dag gewenst!

Sarah - klachtenafhandeling