Klacht: onvolledige deal

op 27 november 2019 over Social Deal in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Met 2 personen deal van de sushi mester gevolgd onderdeel van de deal is een thuis pakket om later thuis te oefenen maar de sushi meester had deze niet bij mijn adres achtergelaten zo het nasturen maar na 2 maanden nog niets contact met social deal gezocht klacht doorgegeven adres nogmaals doorgeven er zo een extra luxe pakket gestuurd worden nog 2 maanden later niets ontvangen weer gemaild na wat uitzoeken blijkt het naar een verkeerd adres gestuurd social gevraagd hoe social deal dit oplost moest ik zelf maar doen was niet hun zaak moest ik zelf met sushi meester oplossen onbegrijpelijk

Als de deal waar ik voor betaald heb ook geleverd is
Dus bij levering thuis pakket voor 2 personen

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Social Deal over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Social Deal in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Social Deal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Social Deal

Heeft op 28 november 2019 om 14:59 geantwoord

Goedemiddag,

Zojuist heb ik je gebeld, maar helaas kon ik je niet bereiken. Ik heb daarom een mailtje gestuurd naar het door jou opgegeven mailadres.

Hopelijk heb ik de situatie duidelijk genoeg uitgelegd en ben je tevreden met deze oplossing.

Mocht je nog vragen hebben, horen we dat uiteraard graag!

Sarah - klachtenafhandeling
Social Deal

Alle klachten die gemeld zijn door siemoo