Klacht: Omboeken naar social deal saldo

op 03 april 2020 over Social Deal in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Vanwege het Corona virus kunnen wij niet gebruik maken van onze reservering voor 7 personen voor een diner
Wij willen graag een social deal saldo of het geld terug gestort
Wij hebben al contact gehad met social deal maar die zeggen dat dit niet kan terwijl ze op hun site zeggen dat dit wel mogelijk is
Zij willen alleen de deal verlengen naar 28 juni
Wij weten niet of het mogelijk is om voor die tijd een reservering mogelijk is daarom willen wij liever een social deal saldo die onbeperkt geldig is

Ik ben tevreden als het geld terug gestort word of als we een social deal saldo krijgen

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Social Deal over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Social Deal in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Social Deal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Social Deal

Heeft op 09 april 2020 om 12:35 geantwoord

Beste Rene,

Hartelijk dank voor je melding.

Per mail hebben we je op de hoogte gebracht van de uiteindelijke oplossing. Wij hopen dan ook dat je tevreden bent met de geboden oplossing en dat we je naar wens hebben kunnen helpen.

Mochten wij toch nog iets voor je kunnen doen, horen wij dit natuurlijk graag van je.

Sascha - klachtenafhandeling
Social Deal

Alle klachten die gemeld zijn door Rene walter