Klacht: Niet beschikbaar

op 04 oktober 2019 over Social Deal in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Samen met een vriendin via de social deal een deal gesloten bij Symfonie in Maarssen. Om na een uitstapje daar in de buurt een hapje te eten. Maar de datum was niet mogelijk. Een nieuwe datum doorgegeven maar ook deze datum was niet mogelijk omdat het bedrijf dan dicht is ivm vakantie. Lijkt mij dat ik daar niet voor betaal! En de lol om bij dat bedrijf te gaan eten is er wel vanaf. Wat nu te doen?

Tevreden: Als ik mijn geld terug of kan omzetten naar een ander bedrijf!
Dit restaurant is in de buurt van het uitstapje en voor de 2de optie heb ik gekozen omdat dat in de vakantie valt en ik dan meer tijd heb om ervoor te rijden. Ben benieuwd naar jullie reactie hierop?!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Social Deal over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Social Deal in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Social Deal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Social Deal

Heeft op 07 oktober 2019 om 14:05 geantwoord

Beste Helena,

Bedankt voor je bericht.

Zojuist heb ik jouw account erbij gehad. Ik zie dat je één van onze medewerkers al hebt gesproken en dat het probleem al opgelost is. Wat fijn!

Mocht je in de toekomst nog dergelijke vragen hebben, zou ik je graag willen vragen te bellen of appen naar 088 205 05 05 (ma tm vr 08:00-23:00 en zazo 09:00-21:00) of door te mailen naar klantenservice@socialdeal.nl!

Een hele fijne dag gewenst.

Sarah - klachtenafhandeling
Social Deal

Alle klachten die gemeld zijn door HelenaBeijes