Klacht: misleiding met spaarzegels

WLH op 03 juli 2020 over Social Deal in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Social deal heeft een spaarkaart. Bij aankoop van € 7,50 een zegel. Bij 20 zegels kun je spaartkaart verzilveren voor € 5,- Heb voor € 160,- vouchers gekocht en op 7 juni de volle spaarkaart ingezonden en na 2 weken zou bijgeschreven worden op persoonlijk saldo. Dit geeft social deal in zijn voorwaarden aan. Tot op heden en na 3 mails aan social deal geen reactie en geen bijschrijving. Sociale deal zijn zowel telefonisch als via de chat niet bereikbaar.

Gewenste Oplossing:

mijn € 5 saldo bijschrijving

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Social Deal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Social Deal in behandeling genomen

Bericht van Social Deal

5 jaren geleden - Beste Wil, Hartelijk dank voor je melding. Je hebt in totaal tijdens de spaaractie aankopen gedaan die je recht geven op 19 zegels. Je hebt één voucher à €9,50 gekocht op 6 juni en op 26 mei 4 vouchers à €35,00 per stuk. Het aantal zegels klopt dus, helaas mis je nog één zegel voordat je een volle spaarkaart hebt. Mocht je nog vragen hebben, hoor ik dit graag. Met vriendelijke groet, Sascha - klachtenafhandeling Social Deal

Reactie van de melder van de klacht WLH

5 jaren geleden - Beste, ik heb 2 vouchers gekocht van 9.50. Alleen door de onduidelijkheid in de uiterste inleverdatum hebben we deze omgezet in saldo. Dan heb ik toch 2 vouchers gekocht en betaald Mvgr

Bericht van Social Deal

5 jaren geleden - Beste, Hartelijk dank voor je bericht. Een van de 2 vouchers is geannuleerd, hierdoor vervalt uiteraard ook de zegel die je hiervoor hebt ontvangen. Mocht je hier nog vragen over hebben, hoor ik dit graag. Met vriendelijke groet, Sascha

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Social Deal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Social Deal

Heeft op 20 oktober 2021 om 11:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Een tijd terug hebben we bovenstaande klacht van je ontvangen. Ik ga ervan uit dat het naar wens is opgelost en sluit bij deze de klacht.

Mocht er toch nog iets zijn, mag je ons uiteraard een mail sturen ([email protected]).

Met vriendelijke groet,
Sarah - klachtenafhandeling
Social Deal

Alle klachten die gemeld zijn door WLH