Klacht: Misleidende deal, geen oplossing geboden

op 01 juli 2020 over Social Deal in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Gisterenavond een bon van WICC Wageningen gekocht, de deal beschrijft: overnachting voor 2 fles bubbels ontbijt shared dining. De website vermeld dat een shared dining diner een 3-gangen shared diner is, eveneens als de beschrijving van de deal. Dit staat overigens ook op de aangekochte bon vermeld: Overnachting voor 2 fles bubbels ontbijt 3-gangen shared dining-diner.

Na de gemaakte reservering laat WICC weten dat de 3-gangen shared diner een shared dining hoofdgerecht is. Zij geven aan dat deze fout bij Social Deal ligt en we contact met hen op moeten nemen. Na contact met Social Deal worden we afgewimpeld dat dit een fout is en dat het aangepast is, zonder oplossing. Nu is het aangepast in shared dinning-dinner, dit is naar mijn inzicht nog steeds misleiding naar de klant toe.

Social Deal komt hier de beloofde en aangekochte deal niet na. Op de website staat dat de deal 211 keer verkocht is, 211 keer onder misleidende voorwaarden dus.

Passende oplossing omdat er niet aan de voorwaarden van de aangekochte deal voldaan wordt. Daarnaast het aanpassen van de deal in overnachting voor 2 fles bubbels ontbijt shared dining HOOFDGERECHT, zoals WICC het zelf benoemd.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Social Deal over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Social Deal in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Social Deal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Social Deal

Heeft op 01 juli 2020 om 11:50 geantwoord

Beste Eva,

Naar aanleiding van ons telefonisch contact, hierbij nog een reactie.

Mijn collega's van de juiste afdeling zullen nog de laatste aanpassing doorvoeren met betrekking tot de tekst die in de deal vermeldt staat. Onze excuses voor het ongemak en de verwarring.

Gezien de situatie hebben we een saldo op het account geplaatst zodat je de volgende keer een leuke korting hebt op je aankoop.

Ik wens je een fijne dag toe.

Sascha - klachtenafhandeling
Social Deal

Heeft op 08 juli 2020 om 09:28 geantwoord

Deal staat er opnieuw op, nu met de tekst shared dining.

Alle klachten die gemeld zijn door Eva3452345