Klacht: Klacht na verlopen massabon

AndreVersteeg op 27 december 2023 over Social Deal in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben een tweetal massage bonnen besteld voor Bella Diva in Rijswijk.

Hier hadden wij een afspraak gemaakt voor een duo massage. Deze werd door de massage salon geannuleerd. Dit was kort voordat de bon zou verlopen. Hierop heb ik contact gezocht met de massage salon en die zeiden dat het niet erg was en dat wij nog steeds een afspraak konden maken en deze via de bon gebruiken. Dus hebben wij dit gedaan. Wederom werd binnen 12 uur voor de afspraak alweer de afspraak geannuleerd. Nu hebben wij geen vertrouwen meer in massage salon Bella Diva. Nu hebben wij contact gezocht met social deal om ons geld terug te krijgen. Echter zeggen die dat zij het geld niet hebben en de dat ik bij de massage salon met zijn. Hierop Bella diva gecontact en die zeiden dat ze de bon en het geld dus niet hebben. Dus Bella diva en social deal blijven naar elkaar wijzen. Echter hebben wij het geld toch echt naar social deal overgemaakt.

Wij hebben al jaren gebruik gemaakt van Social Deal zonder klachten. Maar vinden dat dit van het kastje naar de muur sturen onacceptabel.

Graag ontvangen wij ons geld terug of een andere massage bon wat niet bij Bella Vida is.

Gewenste Oplossing:

Of geld terug of een andere social deal bon

Eten of wat anders

Beoordeling 8/10 star-4 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Social Deal over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht AndreVersteeg

11 maanden geleden - Nu na klacht op site en bij social deal contact gehad en een oplossing kunnen krijgen. Waarde van de bonnen is op social deal als tegoed terug gestort en kan worden gebruikt bij nieuwe aankoop. Dus klacht is naar tevredenheid opgelost nu.

Bericht van Social Deal

11 maanden geleden - Hi Danielle, Bedankt voor je bericht. Fijn dat we het samen hebben kunnen oplossen. Hopelijk heb je snel weer een goede ervaring met één van onze deals! Groetjes, Lieve

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Social Deal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Social Deal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Social Deal

Heeft op 08 januari 2024 om 13:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hi Danielle,

Bedankt voor je bericht.

Fijn dat we het samen hebben kunnen oplossen. Hopelijk heb je snel weer een goede ervaring met één van onze deals!

Groetjes, Lieve

AndreVersteeg

Heeft op 08 januari 2024 om 13:45 geantwoord

Beoordeling 8/10 star-4 (10)

Goed opgelost

Alle klachten die gemeld zijn door AndreVersteeg