Klacht: Geld niet terug van voucher

op 27 maart 2020 over Social Deal in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Ik kreeg een voucher kado en wilde die gaan gebruiken de afgelopen periode. Maar doordat er al maatregelen waren i.v.m. het coronavirus en ik het link vond om naar een restaurant te gaan, kon ik er geen gebruik van maken voor de aflooptermijn. Omdat ik pas 6 dagen na die termijn dit meldde bij social deal kreeg ik als reactie Jammer maar helaas. Het geld is dus in de zakken van social deal verdwenen zonder dat ik daar ook maar iets voor gekregen heb. Jammer dat ze zo met klanten omgaan die vaker vouchers bij hen bestellen. Voor mij was het de laatste keer in elk geval.

Als social deal het bedrag terugboekt aan mijn zoon die de voucher voor mij aanschafte. Het gaat nota bene maar om een bedrag van ongeveer 21 euro.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Social Deal over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Social Deal in behandeling genomen

Bericht van Social Deal

4 maanden geleden - Beste Agnes,Hartelijk dank voor je melding.Vervelend om te lezen dat je je vouchers niet voor de einddatum hebt kunnen gebruiken. Uiteraard kan ik me goed inleven in de situatie en snap ik dat het erg jammer is wanneer je er te laat achter komt dat je vouchers hebt laten verlopen met de consequenties van dien.Wanneer een voucher verlopen is stopt ook de samenwerking tussen ons en de desbetreffende ondernemer. Om deze reden is het dan ook niet mogelijk om de voucher alsnog te gebruiken. Dit kan alleen met toestemming van het desbetreffende bedrijf.Wij hanteren een retourtermijn van 14 dagen waarin wij het bedrag ten alle tijden terug kunnen storten. Wanneer dit termijn verstreken is is het helaas niet mogelijk om het bedrag terug te krijgen. Helaas zijn de vouchers aangekocht op 30 januari en is het dan ook niet mogelijk om een terug betaling te ontvangen.Mocht je de volgende keer een voucher hebben die gaat verlopen, raad ik je aan je binnen de geldigheid bij ons te melden. Wanneer een voucher nog geldig is kunnen wij samen met je kijken voor een passende oplossing.Mocht je hierover nog vragen hebben, hoor ik dit graag,Met vriendelijke groet, Sascha - klachtenafhandeling Social Deal

Reactie van de melder van de klacht Agnes1970

4 maanden geleden - Dus hebben jullie het geld binnen zonder dat ik er ook maar iets voor heb gekregen. En ik ben uiteraard niet de enige. Zeer maar dan ook zeer slechte service en niet klantvriendelijk. Maar heb plezier met de 21 euro van mijn zoon. Als je zo aan je geld moet komen. Jullie zijn hoe dan ook 2 klanten kwijt en uiteraard zal ik dit voorval ook in mijn omgeving communiceren. Koop geen voucher bij social deal want enige coulance is hen vreemd in tijden van crisis.

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Social Deal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Social Deal

Heeft op 30 maart 2020 om 10:11 geantwoord

Beste,

Hartelijk dank voor je reactie.

Elke deal die wij aanbieden heeft een verloopdatum. Aan elke actie, korting of leuke aanbiedingen zitten bepaalde voorwaarden. Natuurlijk kan ik me erg goed voorstellen dat het een vervelende situatie voor je is wanneer je misschien per ongeluk de einddatum uit het oog verloren bent.

Wanneer de einddatum van de deal verstreken is, kan ik vanuit Social Deal als intermediair bedrijf gezien, niet zo veel voor je betekenen.

Weet in ieder geval dat elke deal een geldigheidsdatum heeft en dat bij een leuke korting of aanbieding nou eenmaal bepaalde voorwaarden en regels horen.

Weet ook dat je ons altijd kunt bellen binnen geldigheid van een deal, we helpen je graag!​​​​​​​

Sascha - klachtenafhandeling
Social Deal

Heeft op 30 maart 2020 om 15:32 geantwoord

Dit is geen oplossing. Laat ze \"blij\" zijn met de luttele 21 euro die mijn zoon heeft uitgegeven voor een cadeautje voor mij. Ik ga er verder geen strijd meer van maken, maar zal nooit meer een voucher aanschaffen bij social deal en zal mensen om mij heen ook adviseren met dit bedrijf niet in zee te gaan.

Alle klachten die gemeld zijn door Agnes1970