Klacht: Gekochte voucher verdwenen uit mijn account

op 08 april 2020 over Social Deal in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Enkele dagen voordat een voucher zou verlopen (eind maart) bekeek ik de voucher om te zien hoe het er mee stond. Een berichtje bij de voucher van Social Deal gaf aan dat i.v.m. de Covod-19 crisis de lopende vouchers allemaal verlengd zouden worden en dat ze niet zouden verlopen. Nu stond ik vanochtend bij decwasstraat en zag dat die voucher (Hanex wasbeurt auto) is verdwenen. Ik neem contact op met de klantenservice en die vertelt doodleuk dat ik er maar gebruik van had moeten maken voor de sluitingsdatum. Dat Social Deal eerst heeft verteld aan klanten dat de vouchers niet zouden verlopen, wordt niet ontkend. Ik heb een aantal mails gestuurd naar SD met de vraag dat ik graag gebeld wil worden door de persoon die besloten heeft om hier niets aan te doen maar steeds krijg ik bericht dat er niets meer voor me gedaan kan worden. Gaan jullie zo met klanten om? Ik ben het hier niet mee eens.

Ik ben tevreden wanneer SD me belt en me verteld dat mijn voucher verlengd wordt of dat ik het betaalde geld als tegoed ontvang op mij account .

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Social Deal over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Social Deal in behandeling genomen

Bericht van Social Deal

1 maand geleden - Beste,Hartelijk dank voor je melding.Wat vervelend om te horen dat je geen gebruik hebt kunnen maken van de door jou aangekochte voucher van Hanex Tankstations Carwashes.Het klopt inderdaad dat de voucher geldig was tot en met 31 maart 2020. Zoals in onze e-mail werd gezegd werden de meeste deals verlengd. Dit was van toepassing voor de bedrijven die in verband met het corona virus gesloten moesten blijven.De voucher van de carwash was tijdens de geldigheid te gebruiken gezien de wasstraat geopend was. Het is erg vervelend dat je dacht dat ook deze voucher verlengd zou worden, helaas werd er pas contact met ons opgenomen toen de voucher al verlopen was. Wanneer een voucher verlopen is kunnen wij hierin niets meer betekenen.Helaas is het niet mogelijk om de voucher te verlengen of het bedrag als saldo op je account te plaatsen. De volgende keer raad ik je aan binnen de geldigheid contact met ons op te nemen, en mocht je twijfelen over de geldigheid weet dat wij klaar staan voor je om al je vragen te beantwoorden!Met vriendelijke groet, Sascha - klachtenafhandeling Social Deal

Alle klachten die gemeld zijn door joycejoha