Klacht: geen vouchers ontvangen

LatifMalik op 12 juni 2020 over Social Deal in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

mij is beloofd binnen 30 minuten vouchers te ontvangen maar is na 5uur wachten niet gebeurd.
Wel twee vouchers betaald

Gewenste Oplossing:

wanneer ik de vouchers heb ontvangen zal ik tevreden zijn maar ik zal niet positief spreken over social deal

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Social Deal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Social Deal in behandeling genomen

Bericht van Social Deal

5 jaren geleden - Beste, Hartelijk dank voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je de vouchers nog niet hebt ontvangen! Dit heb ik even nagekeken en ik zie dat de vouchers wel in je account staan. Deze kan je vinden onder het kopje mijn vouchers. Het kan zijn dat je nog stond ingelogd met het verkeerde e-mailadres, ik raad je aan even uit te loggen en opnieuw in te loggen. Mocht je er niet uitkomen, hoor ik dit graag! Met vriendelijke groet, Sascha - klachtenafhandeling Social Deal

Reactie van de melder van de klacht LatifMalik

5 jaren geleden - Ik ben er nog steeds niet uit en kan niet bij mijn vouchers komen.

Bericht van Social Deal

5 jaren geleden - Beste, Hartelijk dank voor je bericht. Wellicht kunnen we dit telefonisch bespreken en kan ik je helpen om bij de vouchers te komen. Wanneer kan ik je het beste bereiken? Ik hoor graag van je! Met vriendelijke groet, Sascha - Social Deal

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Social Deal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Social Deal

Heeft op 20 oktober 2021 om 11:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Een tijd terug hebben we bovenstaande klacht van je ontvangen. Ik ga ervan uit dat het naar wens is opgelost en sluit bij deze de klacht.

Mocht er toch nog iets zijn, mag je ons uiteraard een mail sturen ([email protected]).

Met vriendelijke groet,
Sarah - klachtenafhandeling
Social Deal

Alle klachten die gemeld zijn door LatifMalik