Klacht: Geen Geld retour of passende oplossing

op 06 april 2020 over Social Deal in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

In December 2019 hebben 2 vriendinnen en ik een Marokkaanse kookworkshop gekocht bij Social Deal. Wij hebben met de vouchers een reservering gemaakt voor een datum in januari, en op de dag zelf ontvangen wij een annulering per sms van het bedrijf, de workshop gaat niet door Ivm te weinig aanmeldingen.
In contact met social deal is er een nieuwe datum gereserveerd in februari, wederom is deze datum door het bedrijf gecanceld. Vanaf dit moment hebben wij geen contact meer kunnen krijgen met het bedrijf en ons Wederom gericht tot social deal. Mijn vriendin heeft gevraagd om ons geld terug gestort te krijgen op haar rekening, de medewerker ging dit bespreken met het management. Zonder enig overleg is het totale bedrag €103,50 teruggestort op haar account. Zij heeft een mail gekregen ter info dat wij iets nieuws kunnen uitzoeken en social deal ons hierin onwijs in tegemoet is gekomen. Goed Initiatief echter niet zoals gevraagd, ik begrijp ook dat social deal graag wenst dat wij het geld opnieuw uitgeven. Maar wij zijn voor de Marokkaanse kookworkshop gevallen, dat hebben wij gekocht en dat product kan niet worden geleverd.

Door het geld op dit account te laten staan betekend dat 2 personen nu niet bij hun geld kunnen. Wij vinden dit geen oplossing. Helaas komen wij na meerdere pogingen telkens van een koude kermis thuis. Met waardeloze argumenten is er altijd een reden waarom ons geld niet wordt teruggestort.
Wij zitten met de handen in het haar.

Wanneer ons geld terug wordt gestort op de rekening zodat wij alle drie ons deel weer terug hebben.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Social Deal over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Social Deal in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Engel@161