Klacht: Geen geld retour na misleiding en dienst niet meer leverbaar

op 15 april 2019 over Social Deal in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Via Social Deal heb ik 2 vouchers besteld voor 1,5 uur massage bij Somlis Thai massage Spa. De vouchers zijn geldig tot en met 2 juni 2019.
Nu probeer ik een afspraak te maken bij de ondernemer. Ik heb een afspraak gemaakt voor 19.30 uur. Nadat ik vertelde dat het om social Deal ging gaf ze aan dat het alleen tot 17.00 uur kan. (Kantooruren dus) Terwijl op de site staat vermeld, 7 dagen in de week en van 10.00uur tot 22.00uur. Hierna heb ik gesproken met Social Deal en ze geven aan dat door privé omstandigheden ik deze vouchers helemaal niet meer kan inwisselen bij Somlis Thai massage Spa.

Ik moet het nu doen met een tegoedbon (van 2 x € 39,00). Dit wil ik niet. Ik heb een voor dit bedrag 2 keer een massage van 1,5 uur afgenomen. Nu wil ik geen ballonvaart of een rondje rijden in een te dure auto wat ze aanbieden op hun site. Vandaar dat ik mijn geld terug wil om elders wat te kunnen kopen.

Ik word ik allereerst misleid met de tijden waarop ik een afspraak kan maken. En vervolgens kan ik de dienst helemaal niet meer afnemen! En omdat de 14 dagen termijn verstreken is!! Dit is buiten mijn vermogen om dus lijkt mij vreemd dat ik nu een tegoedbon krijg voor een ander product, omdat de afspraken tussen Social Deal en de werkgever niet goed waren afgestemd!!

Geld terug op de rekening zodat ik de dienst elders kan afnemen

3 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Social Deal over deze klacht.

2 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Social Deal in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door adil