Klacht: Geen beschikbare hotels voor vouchers

Susanne Keyser-Wang op 10 oktober 2021 over Social Deal in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Toen ik de twee hotel vouchers kocht, werd ik op het verkeerd been gezet. Je wordt naar de site van Fletchers hotels geleid en kan daar de beschikbaar hotels zijn. Maar als de vouchers gekocht zijn en je gaat weer naar Fletchers hotel, zijn er geen bescgikbaarheid meer en dat is zo gebleven.
De hotelvouchers ik gekocht heb zijn onbruikbaar. Er zijn geen hotels de plek heeft, ook hebben we gewacht tot buiten de seizoen.

Ik wil graag mijn geld terug

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Social Deal over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Social Deal in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Social Deal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Social Deal

Heeft op 11 oktober 2021 om 12:17 geantwoord

Hi Susanne,

Dankjewel voor je melding betreffende jouw deal bij Flethcer.

Als je nog vragen hebt, horen wij het graag. We staan voor je klaar!

Roxanne
Social Deal

Bericht van Social Deal

1 maand geleden - Hi Susanne, Dankjewel voor je melding betreffende jouw deal bij Flethcer. Zojuist hebben we elkaar gesproken en zijn we gelukkig tot een oplossing gekomen. Fijn dat we hierin een eenmalige uitzondering konden maken. Hopelijk gaan jullie in de toekomst alsnog heerlijk genieten van een ander uitje! Er staan een heleboel leuke hoteldeals online, dus houdt hiervoor ons aanbod in de gaten. Als je nog vragen hebt, horen wij het graag. We staan voor je klaar! Met vriendelijke groet, Roxanne Social Deal

Alle klachten die gemeld zijn door Susanne Keyser-Wang