Klacht: Geannuleerde reservering

J00st_ op 14 januari 2021 over Social Deal in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In december een voucher bij Social Deal gekocht om met korting een pizza te bestelen bij een lokale pizzabakker. Vorige week de voucher proberen te verzilveren maar diezelfde avond werd die reservering geannuleerd omdat de ondernemer een gebroken been had. De deal is tot april geldig, maar omdat ik niet weet of de ondernemer dan nog steeds werkzaam is heb ik mijn geld terug gevraagd. Maar omdat ik de voucher 16 dagen daarvoor gekocht heb kon ik deze niet meer annuleren. Dit kan maar tot 14 dagen na aanschaf.
Maar wat nu als de ondernemer failliet gaat? Hoevaak moet mijn reservering geannuleerd worden voordat ik mijn geld terug krijg. Daarnaast koop ik een voucher om iets nu te bestellen, niet over 3 weken.

Gewenste Oplossing:

Mijn geld terug ontvangen binnen 14 dagen.

Beoordeling 8/10 star-4 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Social Deal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Social Deal in behandeling genomen

Bericht van Social Deal

4 jaren geleden - Goedemorgen, Telefonisch probeerde ik je te bereiken, helaas zonder resultaat. Wanneer een dienst niet meer geleverd kan worden (door bijvoorbeeld een faillissement) staan wij garant voor het aankoopbedrag. Het geld terugstorten kan inderdaad tot 14 dagen na de aankoop, dit is het wettelijk bepaalde retourtermijn. Graag wil ik in contact met je komen om alsnog te kijken voor een passende oplossing. Zou je ons terug willen bellen op 088 205 05 05, en vragen naar mij (Sascha)? Of je kan ons laten weten wanneer je bereikbaar bent via [email protected]. Ik hoop van je te horen! Met vriendelijke groet, Sascha - klachtenafhandeling Social Deal

Reactie van de melder van de klacht J00st_

4 jaren geleden - De klacht is naar tevredenheid afgehandeld.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Social Deal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Social Deal

Heeft op 20 oktober 2021 om 11:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen!

Een tijd terug is deze klacht opgelost, echter hebben we de klacht niet meer gesloten. Dat doe ik bij deze.

Met vriendelijke groet,
Sarah - klachtenafhandeling
Social Deal

Alle klachten die gemeld zijn door J00st_