Klacht: Dagelijkse irritante Spam berichten van Social Deal

op 27 oktober 2019 over Social Deal in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Goedemiddag,

Ik had mij al weken geleden afgemeld voor irritante reclame spam berichten van jullie onderstaand email adres maar mijn spambox blijft maar volstromen met aanbiedingen.

info@mail.socialdeal.nl

Ik heb mij zojuist nog een keer uitgeschreven, ben benieuwd of het deze keer wel werkt.

Kunnen jullie voor de zekerheid ervoor zorgen dat ik geen nieuwsberichten en winacties meer krijg op mijn email adres hubconsult@planet.nl

Het kan overigens voorkomen dat ik in de toekomst nog een keer gebruik maak van een aanbieding, dan gebruik ik dit email adres weer. Het is uitdrukkelijk niet de bedoeling dat mijn email dan geblokkeerd staat door jullie o.i.d.

Graag jullie reactie.

Andre Hubbeling

Als de dagelijkse spamberichten stoppen en ik in de toekomst gewoon weer gebruik kan maken van een aanbieding zonder dat mijn email adres geblokkeerd staat !

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Social Deal over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Social Deal in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Social Deal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Social Deal

Heeft op 28 oktober 2019 om 15:42 geantwoord

Beste Andre,

Zojuist heb ik je een mail verstuurd naar aanleiding van jouw klacht.

Hopelijk ben je tevreden met de oplossing. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice (ma tm vr 07:00-23:00 en za zo 09:00-21:00) op nummer 088 205 05 05 of mailadres klantenservice@socialdeal.nl

Sarah - klachtenafhandeling
Social Deal

Alle klachten die gemeld zijn door HubAndre