Klacht: Geven geld niet terug na annuleren door lockdown!

DVerh op 10 september 2021 over Snow World in de categorie Vrije tijd-besteding

Vorig jaar December (2020) wilden wij met een groepje vrienden gaan skiën. Dit werd door de overheid geannuleerd i.v.m. de 2e lockdown. Wat heeft Snow World nu gedaan ter compensatie, ze hebben iedereen een voucher gegeven om tot 30 september 2021 een nieuwe reservering te kunnen maken. Buiten het feit dat wij allemaal niet kunnen voor die data, waren wij dan ook onze korting kwijt die wij in December 2020 wel zouden krijgen. Om deze redenen willen wij dus geen gebruik maken van deze compensatie en willen wij gewoon ons geld terug.

Ik heb ze meerdere keren gebeld en gemaild maar constant verwijzen ze naar hun voorwaarden, waarin staat dat ze geen terugbetalingen doen voor geannuleerde reserveringen. Dit zou betekenen dat ik m’n geld (€327,55) kwijt ben.

Het is wettelijk verplicht om mijn geld terug te geven in zo’n situatie! En een voucher met een einddatum mag ook niet. Hoe vaak ik ook mail of bel, de klantenservice heb je niets aan. Ik ben niet akkoord gegaan met hun compensatie maar het geld geven ze gewoon niet terug.

Wel overheidssteun krijgen door de lockdown, maar hun klanten niet compenseren op een wettelijk toegestane manier. Jullie zijn nog niet van mij af…

Ik wil mijn aankoopbedrag van €327,- terug, zoals dat wettelijk ook verplicht is.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Snow World over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door DVerh