Klacht: Tegemoetkoming Abonnement

op 10 juni 2021 over Snow World in de categorie Vrije tijd-besteding

Ik heb in november 2020 een abonnement voor 3 maanden afgesloten bij snowworld voor 3 maanden. Echter heb ik door de lockdown maar 4.5 week gebruik kunnen maken van de door hun verleende dienst. Erg vervelend natuurlijk. Er is mij eerst, via een mail, beloofd dat de gemiste pistetijd terug gegeven zou worden zodra het weer open mocht. Nu dat de zaak weer open mag, is de situatie volgens snowworld ineens veranderd. Er worden mij 3 opties aangeboden als tegemoetkoming, 1 optie betreft het geld aan ze schenken, de andere is een tegoedbon van 75euro bij de horeca en de laatste is een nieuw abonnement betalen per 1 september en tot september dan gratis naar binnen mogen. Echter wordt de optie voor teruggave van gemist geld niet aangeboden en ze lijken ook niet in staat dit terug te willen geven.

Ik zou graag mijn geld van minstens de gemiste maanden/weken terug willen krijgen in plaats van een compensatie die mij alleen maar extra geld kost. Dit betekent dus dat ik graag minstens 7.5/13 deel terug krijg van ze.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Snow World over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Jurjen0303