Klacht: Snijbloemen na 3 dagen al hangen

op 24 juli 2017 over Topbloemen.nl in de categorie Internetshops - Bloemen en planten

Hallo.

Mijn vriend had 4 weken terug een bos bloemen besteld. Daar zat geen zakje voeding bij en de bloemen hingen na 3 dagen al.
Nou had ik bloemen besteld voor mijn moeder haar verjaardag op de 17 juli. Die zijn keurig bezorg maar ik kom de vrijdag bij me moeder en toen hingen die bloemen ook al. Dat is best snel.
De eerste bos die mijn vriend een jaar terug had besteld heeft bijna 3 weken gestaan.
Ik vind het dan best veel geld voor drie dagen een mooie bos.
Mijn vraag is hoe kan het zo snel?

Antwoord op reactie en een nieuwe bos bloemen.
Ze waren snel in de prullebak

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Topbloemen.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Topbloemen.nl nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Topbloemen.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Topbloemen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Topbloemen.nl

Heeft op 15 september 2017 om 12:45 geantwoord

Wij betreuren het ten zeerste dat het boeket niet naar wens was.

Wij hebben klant de onderstaande oplossingen aanboden:
* Een korting van 25% op het geleverde boeket
* Het reeds geleverde boeket bij de ontvangers achterlaten, en daar een extra excuusboeket binnen enkele dagen laten bezorgen
* Een tegoedbon van € 7.50

Klant heeft gekozen voor de tegoedbon van 7.50 euro en gaf aan dat deze oplossing naar tevredenheid was.
Wij hebben met deze oplossing de klacht gesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door Gitte2002