Klacht: snelheid

op 28 juli 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Hallo
Vorig jaar heb ik ook al een klacht ingediend over de snelheid waarmee enkele chauffeurs denken de tijd in te halen door veel te hard door de Jan van scorelstraat te rijden. Het is nu 28-07-2016 tijd 12.15 en er scheurt hier weer een bus voorbij met een snelheid van 50 km per uur,De max. snelheid is hier 30.Dat is voor deze smalle straat nog veel te snel voor de bus. De hele beurt klaagt hier over de bus aangezien de huizen staan te trillen .Hoop dat er in de toekomst verbetering in komt. grt menno

Zou tevreden zijn als de bus lijn een andere route krijgt.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

9 maanden geleden - Goedemiddag Menno, Uit je bericht begrijp ik dat de bussen te hard zouden rijden in de Jan van Scorelstraat in Leeuwarden. Het waarborgen van de de veiligheid op en rond onze diensten is uiteraard zeer belangrijk en daarom dient er aan de geldende verkeersregels te worden. Ik heb er een melding van gemaakt zodat er verder naar de situatie op de Jan van Scorelstraat kan worden gekeken. Groet, ^JE

Arriva

Heeft op 02 augustus 2016 om 05:53 geantwoord

Uit je bericht begrijp ik dat de bussen te hard zouden rijden in de Jan van Scorelstraat in Leeuwarden. Het waarborgen van de de veiligheid op en rond onze diensten is uiteraard zeer belangrijk en daarom dient er aan de geldende verkeersregels te worden voldaan. Ik heb er een melding van gemaakt zodat er verder naar de situatie op de Jan van Scorelstraat kan worden gekeken.

^JE
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door mennobeerstra