Klacht: sneeky aanbieding cq contractbinding

op 29 april 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

In september 2014 op een beurs een abonnement afgesloten voor de vrijdag en zaterdag van De Telegraaf, ingaande 12-9-2014.Op 7-9-’14 een bevestiging van 123tijdschriften.nl ontvangen, gevolgd door een bevestiging van de Telegraaf op zowel 9-9- als 11-9-’14 voor het dagblad.
Plots april 2016!! een afschrijving van € 24,75 voor de glossy Vrouw, die ik onmiddellijk gestorneerd heb.Jl dinsdag een aanmaning ontvangen. Heb vandaag met Alvin gebeld, die mij aanbeveelt om toch te betalen om incassokosten te vermijden. Ben toen in mijn mails van 2014 gaan zoeken en jahoor, weer een bevestiging van de Telegraaf op 24-9-’14, maar nu met de glossy Vrouw. Als je de 4e bevestiging ontvangt, denk je toch, dat ze het daar niet echt voor elkaar hebben en denk dan ook dat dit met opzet zo gedaan wordt en voel me dan erin geluisd.

Als het abonnement onmiddellijk doorgehaald wordt en de eis tot betaling van € 24,75 ingetrokken wordt. Ook voor een ontvangen Vrouw wens ik niet te betalen.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 10 mei 2016 om 11:24 geantwoord

Geachte heer Jonkers,

Dank u wel voor uw bericht. Zojuist hebben wij telefonisch contact gehad en zijn wij tot een gezamelijke oplossing gekomen. Wij gaan ervan uit dat we deze zaak hierbij kunnen afsluiten. Indien u nog vragen heeft kunt u uiteraard altijd contact met ons opnemen.

De Telegraaf ^RC

Alle klachten die gemeld zijn door EAC