Klacht: Sneakers

op 23 juli 2016 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op de bovenzijde van mijn zwarte sneakers is plotseling een gat gekomen.
Ik ben twee maal bij Zara Amstelveen geweest, heb een mail gestuurd t.a.v. de
direktie van Zara twee maal met de klantenservice gesproken en die gaven mij
de garantie, dat ik de kapotte sneakers kan retourneren. Echter Jeffrey de
Manager herenmode wenst niet mee te werken!! Ik heb een afschrift van
mijn betaling van de sneakers meegenomen ICS afschrift, maar hij weigert
mij het bedrag ad € 39.00 te retourneren!! Ten einde raad heeft Jeffrey de
moeite genomen om op kantoor te laten nazien of de betaling betrekking
heeft op deze sneakers! Ik zou een telefoontje ontvangen of dat akkoord is
doch na één week hierover ook niets meer vernomen. Graag nu per omgaande
uw bericht.
Mvr.gr. Ellen Meijer
Tel. 0610098245

Gewenste Oplossing:

Dat ik nu op korte termijn het bedrag ad € 39.00 geretourneerd krijg op mijn
rekening!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Ellen Meijer

10 maanden geleden - Deze klacht kan vervallen, is inmiddels opgelost. p.s. Ik was in de veronderstelling dat klacht b.v. van Zara was!!! Het was geenszins mijn bedoeling om op deze site mijn klacht te deponeren! ik wil deze site dus ook met onmiddellijke ingang annuleren!!

Alle klachten die gemeld zijn door Ellen Meijer