Mijn Klacht:
Heb 2 jaar geleden sneakers gekocht die als
Snel kapot gingen en ze konden mij geen ander paar leveren. Heb toen met tegenzin een cadeaukaart aan moeten nemen. Nu wilde ik laatst de bon inleveren en bleek dat hij niet meer geldig was. Na een moeizame woordenwisseling die vanuit mijn kant zeker geïrriteerd was zouden ze een nieuwe bon sturen. Dit is inmiddels twee weken geleden. Heb gemaild maar volgens hun hebben ze hem verzonden. Ik heb aangegeven dat ik hem echt niet ontvangen heb. Nu mailen ze niet meer terug en ook telefonisch zijn ze niet bereikbaar. Ik wil graag mijn geld terug al is het alleen al voor al het ongemak dat ze bezorgd hebben. Maar op z’n minst een cadeaukaart zodat ik in ieder geval mijn geld niet kwijt ben.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als het geld netjes gestort word. Dan zijn we beide van elkaar af. Ik heb namelijk nog weinig vertrouwen in de gang van zaken.
Maar op z’n minst die cadeaukaart terug.
