Klacht: Sms diensten

op 29 april 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb de afgelopen maanden zeer hoge rekeningen gehad. Nu blijkt dat ik onbewust ben aangemeld voor bepaalde sms diensten.
Ik ben vanmorgen bij de phonehouse in Emmen geweest, zij hebben mij (na overleg met Vodafone)uitgelegd hoe dat kan.
Volgend hen kon een proberen het terug te krijgen.
Zou u mij daarbij kunnen helpen?
Bij voorbaat dank

Gewenste Oplossing:

Het zou fijn als u het geld wat ik de afgelopen maanden betaald heb aan (onbewust) sms diensten terug kan krijgen.
Ik heb niet doorgehad dat mijn rekening zo hoog was daardoor.
Inmiddels hebbenze bij the phonehouse de sms diensten geblokkeerd om dit in de toekomst te voorkomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door CharlyFritsJimmy