Klacht: Sms content

op 27 april 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik krijg sinds januari hooge rekening van me abonomment, ik he al eerder contact opgenomen met Vodafone ik kreeg te horen dat het kwam door dat ik steeds smsjes kreeg van 3050 hun hebben mij aangegeven dat ze het stop zouden zetten, het bleeft door gaan dus gisteren weer contact opgenomen met Vodafone bleek dat ik het zelf moest stop zetten, ik heb ook nooit ergens aan meegedaan maar kreeg ineens reclames van 3050.

Gewenste Oplossing:

Ik heb als sinds januari veel moeten betalen, ik heb zelf nooit gekozen om deze smsjes te krijgen, als het mogenlijk is zou ik graag het geld terug willen ontvangen dat elke maand te veel kwam.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Arezo