Klacht: Smerige sportschool de Werf in denhaag

op 26 september 2017 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Ik ben in september ingeschreven bij basic fit. Omdat ik buschauffeur ben en vaak onregelmatig diensten heb zou de Werf een goede plek zijn voor mij. Omdat het ook bij mij in de buurt is en zij 24uur open zijn.En in de buurt is. Maar helaas door de viezigheid daar en stankoverlast ben ik er maar 2 of 3 keren geweest. Omdat ik daar hoofdpijn en uitslag op mijn lichaam kreeg. Was bijna 2 weken ziek en misselijk thuis. Waardoor ik niet naar werk kon.Moest van mijn werkgever Connexxion eigenlijk schadevergoeding bij jullie vragen. Hoe doe ik dat.En ik ben toch verplicht naar wateringen te gaan. Waar ik mij ingeschreven heb.En ik heb daar de personeelsleden over deze klachten verteld. Maar helaas

Als eerste zouden jullie de sportschool zo schoon mogelijk moeten maken zoals jullie de reclame maken. En de schade die ik en mijn werkgever hebben opgelopen kan ik jullie denk ik niet vragen. Maar misschien kunnen jullie zelf wat verzinnen waardoor ik in ieder geval toch tevreden ben en klant blijv bij jullie

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 28 september 2017 om 17:08 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Bihari