Klacht: Smerige lunchroom

op 04 september 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Geachte Dames, Heren,
Wij dachten j.l.zaterdagmiddag een broodje te gaan eten in de Lunchroom in Emmeloord. Het was er niet druk, en er stonden 4 dames die ons zouden kunnen helpen, de broodjes lagen niet achter het juiste stickertje dus moest je ze zelf vast pakken om de juiste te vinden, eenmaal gevonden moset ik de cassierre wijzen op de reclame ” broodje roomkaas met smuttie à 4€”, ze moest achter de kassa vandaan komen omdat ze van de reclame niets wist. Eenmaal onze spullen bemachtigd te hebben ging ik een tafeltje zoeken, er waren er genoeg maar geen een waar je zo kon gaan zitten, allemaal smerig.
Ik heb demonstratief om servetjes gevraagd zodat ik de tafel schoon kon maken.
Terwijl ik hier mee bezig was gaf een andere klant nog even aan dat ik de W.c. Maar helemaal niet moest bezoeken, want die was helemaal niet om aan te zien.
Terwijl wij onze broodjes wilde gaan nuttigen viel mijn oog op vloer van de lunchroom, het leek wel of er zwervers langs gekomen waren en de boel hadden laten vallen en liggen. Ik wilde net een foto maken van de janboel toen een medewerkster het vuil snel probeerde weg te halen.
Deze vloer heeft al heel lang geen schrobbertje meer gezien.
Wie leidt deze dames op, ze hadden het drukker met zichzelf dan met het werk.
Hopelijk kunt u hier wat mee!!

Personeel wat klantvriendelijk is en met plezier de klanten bedient

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Femke Beugelink