Klacht: Bestelling nooit ontvangen

Wft Van Schijndel op 15 mei 2021 over SmartFit Pro in de categorie Internetshops - Sieraden en horloges

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 9 januari een smartfit pro besteld en nooit ontvangen.
Heb op 9 MAART nog een chat gesprek gehad waarin mij wordt verzekerd dat de bestelling zsm verzonden zou worden.

Gewenste Oplossing:

Ik zal tevreden zijn wanneer ik mijn geld terug krijg, het gaat over een bedrag van 69,95 euro

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over SmartFit Pro

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over SmartFit Pro nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wft Van Schijndel