Klacht: Smart tv UE50ES6100WXXN maakt geen verbinding internet

op 14 augustus 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn Smart TV maakt geen verbinding met Internet. Ik hen al een monteur thuis gehad van Ziggo en die zegt dat het aan Samsung ligt dat ik geen verbinding hebt. Ik heb inmiddels alles al geprobeerd. Heb een dure smart tv gekocht om via internet verbinding te kunnen maken om mijn kijk en luisterplezier te verhogen. Ik zag ook onderstaand bericht op internet. Graag een oplossing voor mijn probleem.

Zojuist contact gehad met Samsung Nederland en hier wist men mij te vertellen dat het alleen ging om bepaalde types van Samsung Smart tv.
Waaronder ook het type samsung televisie welke ik heb de UE46ES6800

Het zou vanavond uiterlijk morgen verholpen zijn en het lag zeker niet aan mijn instellingen thuis.

Heeft ook niets met Ziggo te maken dus.

Gewenste Oplossing:

Als ik weer via mijn tv contact kan maken met internet. Hier heb ik mijn tv voorgekocht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dirk van den Akker